donderdag 7 augustus 2014

De 3 belangrijkste vragen in je leven




Vishen Lakhiana, de oprichter van MINDVALLEY, een Amerikaanse organisatie die wereldwijd cursussen en opleidingen organiseert rond zelfontplooiing, meditatie, groei, ... (www.mindvalley.com) belicht in bovenstaande video de '3 belangrijkste vragen die je jezelf in je leven moet stellen'.

Alles wat een mens doet en zich tot doel stelt in zijn leven, heeft volgens Vishen Lakhiani te maken met deze 3 kernvragen:
  1. ERVARINGEN: wat wil ik ervaren in mijn leven?
  2. GROEI: hoe wil ik groeien in mijn leven?
  3. BIJDRAGE: welke bijdrage wil ik leveren aan deze wereld?

De antwoorden die je op deze vragen geeft, dien je in levensdoelen te gieten als blueprint voor je dagelijks handelen. Dan pas kan je een gelukkig en succesvol leven uitbouwen. 

Want elk mens kent slechts 2 grote levensbehoeften:
  • De behoefte om te groeien
  • De behoefte om bij te dragen aan het leven

In de video krijg je per vraag precies 90 seconden de tijd om de antwoorden spontaan op te schrijven zonder er lang over na te denken. Ze moeten de afdruk vormen voor de doelen die je voor de rest van je leven zal stellen.

Een ongemeen boeiende en opwindende oefening die je door middel van deze schitterende Engelse video zeker moet doen. Het kan je leven drastisch veranderen.

Richt je AANDACHT op het beste in jezelf en je zal jezelf omringen met het beste.


Wil je iets kwijt over dit artikel? Laat dan uw mening achter door onderaan op 'Link naar dit bericht' te klikken. Ik kijk al uit naar je reactie.


E-cursus Blijvend Zelfvertrouwen

E-cursus Nooit Meer Zorgen of Stress

De Sleutels van Geluk en Succes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten